Πολιτική Επιστροφών
Κατά την παραλαβή του πακέτου σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι όλα τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας.
Σε περίπτωση λάθους ποσότητας ή ελαττωματικού προϊόντος, οφείλετε να μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου 210 99 60 220 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος info@homeserviceplus.gr , την ίδια ή το αργότερο μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή, με αποτέλεσμα να να μην μπορεί να γίνει δεκτή και οποιαδήποτε αλλαγή προϊόντος.
Λ. Κύπρου 119 Αργυρουπολη, Τ.Κ.: 164 51υπ’ οψιν e-shop.
Θέλετε να επιστρέψετε το προιόν που αγοράσατε? Οι επιστροφές είναι δυνατές κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημα.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάτι, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 2 ημερών στα τηλέφωνα μας ενημερώσετε για την αλλαγή του προϊόντος που παραλάβετε με κάτι άλλο.
Επιστροφή χρημάτων, δεν γίνεται.
Πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σχετικά με τις επιστροφές / αλλαγές:
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προιόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του.
Μέχρι τη στιγμή που το προιόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής /αλλαγής του.
Η διεύθυνση που θα αποστείλετε το προιόν είναι Λ.Κύπρου 119, Αργυρούπολη, Τ.Κ.: 164 51.